Логістика і склад
ТОВ «Торговий дім „Агрохолод — логістика та склад“
є ексклюзивним представником групи компаній «АГРОДАР-УКРАЇНА ПЛЮС». Торговий дім реалізовує заморожені овочі і фрукти під торговою маркою «Green Card», яка продається на території всієї України в мережах («Метро», «Сільпо», «АТБ», «Ашан»), а також у роздрібних магазинах країни.
ЛінійкапродуктівТМ «Green Card»:
представлена овочевими та фруктовими сумішами: «Імперська», «Мексиканська №1», «Мозаїка», «Весняна», «Лобіо з грибами», «Овочевий букет», «Фруктова», і монопозиціями: «Зелений горошок», «Капуста броколі», «Квасоля стручкова».
Обсяг продажу за сезон 2014–2015 року в натуральному еквіваленті склав близько 4 млн кг, в грошовому — близько 82 500 млн грн.
Починаючи сезон 2015–2016 року, ТОВ «Торговий дім „Агрохолод — логістика і склад“» укладає нові контракти з торгівельними мережами і виробниками заморожених овочів і фруктів під їхніми власними торговими марками («Ажур», «Рудь», «Лімо»). З огляду на роботу компанії і продажі в минулому сезоні, лінійка продукції була вдосконалена відповідно до споживчого попиту.
Обсяг продажу за сезон 2014–2015 року
4 млн кг
В Натуральному еквіваленті
Плановані обсяги продажів у новому сезоні
7 млн кг
В Натуральному еквіваленті
Паралельно укладені контракти на виробництво продукції під власними торговими марками для торгових мереж «Фуршет» — ТМ «Фуршет», «Сільпо» — ТМ «Премія», ТМ «Повна чаша», ТМ «Екстра»; «АТБ» — ТМ «Своя лінія»; «VARUS» — ТМ «VARTA» та інших компаній, таких як «Сніжне сяйво», ТОВ «Вова Хорека», «Інвест-В» і т.д. Крім цього, торговий дім «Агрохолод ― логістика і склад» веде оптові продажі сировини для консервних заводів України (ТОВ «Корадо Канинг Інкорпорейтед») та співпрацює на базі фасування, надає сировину іншим виробникам ринку заморожених овочів («Рудь» — ТМ «Хуторок»), займається експортом продукції.
Обсяг продажу за сезон 2014–2015 року в грошовому еквіваленті:
82,5 млн грн
Плановані обсяги:
140 млн грн
Торгівельна марка«Green Card»
Таким чином, продукція компанії, поєднуючи у собі якість смаку та доступну вартість, абсолютно відповідає темпу і вимогам сучасного життя. Торгівельна марка «Green Card» — це зелена карта, яка втілює свободу у виборі справжнього продукту, диктує тим самим легкі правила здорового харчування, краси і бадьорого духу. Плановані обсяги продажів у новому сезоні оптової та роздрібної продукції становлять 7 млн кг і 140 млн грн.
Причиною появи стандартів IFS (International Featured Standards — Міжнародні спеціалізовані стандарти) стало бажання створити єдину систему оцінки для всіх постачальників продуктів харчування, з єдиними вимогами і процедурами аудиту і взаємним визнанням результатів аудитів з метою створення високого рівня відкритості протягом усього «харчового ланцюга» (обробка харчових продуктів від продукції рослинництва і тваринництва до кінцевого користувача).
- Відповідальність вищого керівництва;
- Систему менеджменту якості;
- Управління ресурсами;
- Виробничі процеси;
- Вимірювання, аналіз, поліпшення.
У 2016 році компанія планує вийти на європейський ринок, тому готується проходити міжнародну сертифікацію згідно з вимогами міжнародного стандарту IFS Food ver. 6. Незважаючи на те, що на сьогоднішній день в Україні сертифікація за IFS не є обов'язковою (сертифікати мають всього декілька компаній), торгові мережі в боротьбі за безпеку своєї продукції і лояльність покупців не можуть ігнорувати правила, яким слідує весь світ.
У 2002 році Асоціація членів німецькій федерації роздрібної торгівлі — Hauptverband des Deutschen Einzelhanddels (HDE) — і їхні французькі колеги — Федерація підприємств роздрібної торгівлі та дистрибуції — Federation des enterprises du Commerce et de la distribution (FCD) ― розробили стандарт щодо забезпечення безпеки та якості харчової продукції, яка реалізується через підприємства роздрібної торгівлі під торговими марками. Стандарт отримав назву IFS Food, він був віднесений до Керівного Документу GFSI і визнаний GFSI — Global Food Safety Initiative (Глобальна ініціатива з безпеки харчових продуктів).
Також ТОВ «ТД „Агрохолод — логістика та склад“»
укладає експортні контракти на продаж зернових. Компанія активно працює над просуванням власної торгової марки і крім швидкозаморожених овочів, фруктів та ягід розширює свій пакет і просуває гарбузове насіння та олію з гарбуза, льону, розторопші тощо. Також у планах є укладання контрактів на виготовлення заморожених напівфабрикатів ручного ліплення (вареників, пельменів) для магазинів та мереж HoReCa в Німеччині.